Otto Liška a Ivana Zajáčková se usmívají nad vtipnými replikami.
První čtení pod taktovkou režiséra Milana Schejbala a dramaturgyně Kateřiny Fixové.
Aranžování na zkušebně. Všechny černobílé fotografie jsou dílem Michaela Vykuse.
Vítek Herzina se cvičně převlékl za ženu, jak je to předepsáno autorem.
Dokonce i jindy stoický Jan Beneš se neubránil alespoň úsměvu.
V pozadí sedící Karolína Herzinová se smíchy doslova dusí.
Otto Liška valnou část druhé poloviny proleží na gauči jako domnělý
nebožtík. Zkoušky těchto scén si doslova užíval.
Zdaleka nejvtipnější vždycky bývá, když Milan Schejbal hercům předehrává. Netřeba
dodávat, že výborně.
Michaela Krausová se právě dozvěděla, co si o ní kolegové
doopravdy myslí.
Ze zkušebny je do klubu relativně daleko a tak kolegové zpravidla
zůstávájí i když nejsou právě na řadě a dívají se.
Z výrazů Lilian S. Fischerové a Michaely Krausové by se mohlo zdát,
že zkoušíme psychologické drama. Jana Pin v pozadí píše
svůj deníček.
Jakub Dostál je kárán Ivanou Zajáčkovou, že alkohol na zkoušku nepatří. Marně se snaží
lhát, že láhev, co drží v ruce je jen rekvizita.
... A hned vzápětí ji ukazuje v akci...
Technická zkouška. Jiří Zajáček chystá na předváděčku vlastnoručně upravenou
pračku, která je důležitou součástí představení...
Jarda Svojtka na přání výtvarnice Kateřiny Baranowské snímá z gauče kolečka. Nohy se však nenašly
a tak je tam vzápětí opět musel vrátit.
Na jevišti mezitím probíhá konsilium všech zaměstnanců výroby a zástupců jevištní
techniky.
Každá zkouška začínala nezbytnou kávou pana režiséra. Naštěstí si vozil vlastní.
Osvětlovač Jan Hanzlíček připravuje svícenou zkoušku. V představení je nakonec
jedenáct světelných změn.
Tma v sále, světlo, tma, světlo v sále, pauza, tma v sále,
světlo, blesk, blesk, tma, děkovačka, světlo v sále.
Poprsí paní Swanové ihned vyvolalo závistivé soupeření mezi děvčaty.
Výsledek jistě není třeba komentovat.
Vítek Herzina coby paní Swanová. Máte vzácnou příležitost vidět její vnady
bez obalu.
Oblékaná zkouška může začít, hlediště je připraveno.
Každý herec občas propadne pochybnostem. Takhle vypadají u Miroslava Večerky. Naštěstí
je vždy po ruce Michaela Krausová, která potěší vlídným slovem.
Nápovědka Peťka Kasalová i s doprovodem. V bříšku společně s ní napovídá
nový divadelní přírůstek.
Martin Pacek (v červeném) se nezamyslel, pouze předehrává Otto Liškovi
mdloby.
Na jevišti je stále legrace. To je u zkoušení komedie neobvykle vzácné.
Martin Pacek vymýšlí nejlepší způsob jak Ottu Lišku umlátit dveřmi tak, aby
se doopravdy nezranil.
Další ukázka pohybového umění Martina Packa.
Na řadě je poměrně složitá manipulace s nosítky a mrtvolou na nich. Martin Pacek
připravil pro Michaela Vykuse a Jana Beneše takřka klauniádu pro dva herce a tělo.
Milan Schejbal vyžaduje od Martina Packa ještě pár nápadů.
Nakonec poškrábání na čele pomohlo.
Ivana Zajáčková si nechce nechat nic ujít a nakukuje ze dveří, byť má být její
postava v tuto chvíli zavřená v kuchyni.
Jan Beneš se pekelně soustředí, aby nezapomněl ani jednu z těch dvou připomínek,
co dostal.
Jedny z posledních připomínek. O místa na gauči se vždy skoro strhla bitka.
I připomínky bývají občas legrace.
Michael Vykus gestem naznačuje, že svoji roli sfoukne s prstem v nose.