2017 / 2

DIVADELNÍ MOSTY

internetový magazín Městského divadla v Mostě

Dramaturg Jakub Liška hned na první zkoušce především jasně zdůraznil, do kterého hrnku se mu bude dělat kafíčko.
Režisérka Hanka Marvanová zkoušky zásadně sledovala z pohodlného křesla, zatímco nápovědka Ivana Alferiová jí věrně seděla u nohou na zemi.
Když se příliš nedařilo, herci režisérku uklidňovali šlehačkou přímo do úst...
... případně masáží, kterou si zpravidla dobrovolně brával na starost Matyáš Procházka.
Přebytek testosteronu v krvi si začíná vybírat svou daň. Jakub Koudela zatím jen zbaběle za zády provokuje.
Ovšem Jiří Kraus se už nedokázal ovládat a vrhal se na všechno, co alespoň trochu zavánělo ženstvím.
 
Jako nejdivočejší se ovšem projevil Otto Liška, čímž jasně potvrdil svou roli alfa samce nejen v inscenaci, ale i v souboru.
Jan Beneš, jako jasná omega, na všechno jen ukazoval prstem.
 
Svatební knedlíčková polévka se zařadila mezi spotřební rekvizity, což mile zpestřilo jinak nudné připomínky.
V inscenaci mělo být původně nekolik hudebních čísel, ale Jakub Koudela se neustále smál nebo byl opilý a tak se nakonec muselo škrtat.
Režisérka se snažila aranžmá jednotlivých situací vyvěštit ze lžic...
... nakonec se však musela vrátit ke staré dobré domácí přípravě.
Před zkouškou...
Po zkoušce...
Jan Beneš neustále schovával svou krásnou tvář před zvědavým fotoaparátem za nádobí.
Naneštěstí Jakub Koudela byl neustále nešikovný nebo opilý a většinu nádobí postupně rozbil.
Hanka Marvanová jen ukazuje na Jakuba Koudelu, že by si dala ten rum dvojitý...
... Jiří Kraus to však nepochopil a podlézavě se snaží otrocky opakovat každé její gesto.
Matyáš Procházka na své roli umělecky vyrostl. A to tak doslova, že se nevešel do záběru.
Otto Liška a Jakub Liška probírají příbuzenstvo, jestli alespoň tam náhodou nenajdou společnou řeč.
Z Marcela Rošetzkého, coby drsného rockového bubeníka, se testosteron doslova odpařoval.
Nevynechal jedinou příležitost, aby si neprocvičil svá pověstná kung-fu třísla.
O jeho sex appealu si štěbetali nejen holubi na střeše, ale i ti na zkušebně.
 
Ivana Alferiová dokonce chvilkami zapomínala napovídat a její ruce začaly nekontrolovaně bloudit...
Matyáš Procházka otrhává rekvizitní pugét s myšlenkami na režisérku... Má mě ráda, nemá mě ráda...
Hanka Marvanová mu však naznačuje své minimální požadavky.
 
Jiří Kraus vynalezl způsob, jak po někom pořádně hodit okem, případně vrhat zlé pohledy.
Jakub Koudela si naopak po svém vysvětlil příkaz, aby ten alkohol pil jen očima.