Pohodové zkoušení si Jakub předplácel u techniky jídlem...
... a u herců alkoholem.
I umělecký šéf dostal od Dostála lahvinku.
Jako zapřísáhlý abstinent si s ní však nevěděl příliš rady.
Zkoušení Evička doslova hltala.
Dívat se při připomínkách na Jakuba znamená na mě a ne do zrcadla, vysvětluje Jakub Jakubovi.
Rekvizitářka Eliška chtěla pánům na plakátě přimalovat vousy a brýle - naštěstí nedosáhla.
Garderoba vzala název hry doslova a hlavní představitelé v šatně nenašli ani boty ani ponožky.
Bratři v triku Michal Pešek a Pepa Ráček konečně našli své vzory.
Petra Kasalová se do napovídání chtěla vrhnout po hlavě.
Inspicientka Jana vysvětluje rekvizitářce Elišce, že na tomto sporáku ohřát guláš nejde, jelikož je to jen dřevěná atrapa.
Jiří Rumpík nezapomínal na aristokratický malíček ani ve chvilkách odpočinku. Nebo je to gesto směrem k fotografovi.
Míša Krausová zvědavě zkoumá, která kolegyně padla Koudymu do oka tentokrát.
Ještě jeden ksicht a dostaneš facku... (citace Evičky při focení na plakát)
Jakub vyhlíží, zda na premiéru přišel alespoň jeden divák. Nebo oba dva.
Na děkovačku si Evička načesala punkový účes zvaný koště.
Bratři v triku nevěděli, jestli mají uklízet scénu, nebo se klanět. Navíc evidentně vůbec netuší, kterým směrem jsou diváci.
Dramaturg Michal Pětík názorně předvádí hercům, jak má vypadat správná profesionální úklona.
Děvčata na tanec se švarným Kouďákem stála frontu skoro až na schody.
Michal Pešek působí poněkud zmateně, pravděpodobně ani neví, jestli je ve velkém divadle nebo v Rozmáňu.
Fantazii se jako obvykle při výrobě zlomvazek nekladly žádné meze.
Vítek Herzina se panu jednateli tak zalíbil v montérkách, že mu dal okamžitě novou smlouvu - na půl úvazku herec, na půl údržbář.