- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PŘEDPLATNÉ 2025 V PRODEJI!

PŘEDPLATNÉ 2025



Vážení a milí, nejkrásnější naši diváci, přátelé,

divadlo je živá bytost, neustále se vyvíjí a mění, a proto mi dovolte, abych vás na první straně této brožury poprvé přivítal já, který střídám v pozici jednatele a uměleckého ředitele legendu mezi řediteli českých divadel, Václava Hofmanna. Nezáviděné role druhého jednatele se k mé velké radosti ujal primátor našeho města Marek Hrvol.

Rok 2025 není významný pouze tím, že uměleckého šéfa činohry Jiřího Rumpíka střídá od prvního ledna dramaturg činohry Michal Pětík, ale také tím, že hlavní divadelní budova, tento krystal architektury druhé poloviny minulého století, slaví čtyřicet let od svého otevření.

Čtyřicítka je ideální věk, kdy si člověk ještě umí zablbnout a zároveň se dokáže po letech bolestivě nastřádaných zkušenostmi vyhnout většině konin, které dělal jako mladší. A tak i naše nabídka inscenací, naše plány a sny vycházejí z podobné energie: být stále mlád a bez konin.

Divadlo rozmanitostí začíná pokrývat celý věk dětství, pokud přijmeme fakt, že hranicí mezi mladým člověkem a dítětem je vlastnictví občanského průkazu. Premiéry, které zrealizuje jsou od batolecí inscenace, přes předškoláky, školáčky, školáky až po teenagery natahující se s nedočkavou naivitou po občanském průkazu.

Činohra uvede jak inteligentní komedie, tak tři texty, které prostupují skrz hranice žánru a řadí se k tomu nejklasičtějšímu, co v divadelním kánonu existuje.

Za pozornost stojí i jména členů tvůrčích týmů, které nové inscenace nastudují. Od velmi talentovaných (téměř) debutantů po zkušenosti chrlící matadory. Od Čech, přes Slovensko do Anglie.

Po dlouhých letech opět činohra nastuduje inscenaci do Divadla rozmanitostí a Divadlo rozmanitostí spojí síly s činohrou na výpravné rodinné inscenaci v budově činohry.

Protože nezáleží na tom, kdo je „rozmáňo“ a kdo je činohra, kdo je herec, kulisák, kancelářský, uklízeč, dělník, divák, předplatitel, uvaděč, tlustý, tenký, chytrý, nevzdělaný, vysoký, malý, ultrakatolík, bezvěrec, totemista, starý, mladý, jakou barvu kůže má a koho kdy volil a jakou chybu někdy udělal, my všichni a dohromady a bez výjimek tvoříme Městské divadlo Most a já osobně si tohoto na našem divadle bezmezně vážím a toto chci chránit.

 

Na viděnou, přátelé!

 

Filip Nuckolls,

umělecký ředitel a jednatel Městského divadla v Mostě

 

 

PODROBNÉ INFORMACE OHLEDNĚ PŘEDPLATNÉHO NALEZNETE ZDE


PŘEDPLATNÉ 2025